Ja Riosta elavana takaisin! :) on taas hetki vierahtany tassa siita ku oon kirjottanu tanne :D varmaan ootte meian aitin facebookista lukenu kaikkee mita tehtiin siella niin mun ei tartte valttamatta niita kirjottaa hehehhehe ;) harmi ku oli niin vahan aikaa.niilla jai vaikka mita herkkuja viela maistamatta! :D taalla ei oo ikina satanu ees 2 paivaa perakkain niin nyt taalla sato koko viikon! toi tan meian kaupungin joki nous niin paljo etta ne jotka asu siina lahella niin niiden piti lahtee pois taloista. mutta kylla se nyt jo on laskenu. mut taalla oli satanu koko karnevaalit harmi vaan. riossa ei onneks satanu niin paljon. oli siella kylla aika makeeta!!! :D ei todellakaan sellasta mita puhuttiin ku kaikki sano et pitaa suunnilleen luotiliiveilla lahtee sinne mut ei tod :D mutta toi mun siskon poikakaveri sanoki et kaikki sanoo et muka carnavaaleilla siella on vaarallista vaikka sillon siella just ei oo ku on joka puolella poliiseja vahtimassa ja ihmisia kaduilla et oikeestaan siella on sillon ku ei oo ku ei oo niin paljoo ihmsia aina kaduilla niin tapahtuu kaikenlaista. jai kaymatta favelassa mutta meen sitte sellaseen joskus ku meen uudestaan sinne :D ja oli hienoo kattoo niita sambakouluja siella kannattaa kayda ainaki kerran elamassa kattomas ne! :d mutta copacabana oliki ihan normaali ranta! :O hehe
Kotimatkalla mun piti lentaa riosta sao paoloon ja campo grandeen. sit se riosta sao paoloon kone oli 2 tuntia myohassa ja mietein etta en kerkee vaihtaa siihen koneeseen sao paolossa ja sitte mun saldo loppu enka ees pystyny ilmottaan kellekaan etta oisin vissiin tullu myohassa ja siella lentokentalla ei ollu mitaan mista ostaa saldoo. :D meinas vahan ruveta stressaamaan se tilanne mut sit vaan aattelin etta ihan turhaa sita stressata et kylla kaikki jarjestyy nii yllattaen se oliki sama kone joka sit lensi sinne campo grandeen ja paasin ihan hyvin sinne campo grandeen. :D olin siella campo grandessa 12 aikaan yolla. olin jo sopinu etta yks mun kaveri joka asuu siella tulee hakeen mua ja meen sen luo yota. sitte se siella lentokentalla ilmotti etta me lahetaan nyt juhlimaan ja mentiin sitte sen kaverin luo. laitoin siella meikit vaan ja vaihoin vaatteet ja sitte lahettiin johonki sellaseen baariin tai klubiin jossa oli electronista musiikkia. taalla coximissa ei oo yhtaan sellasta baaria taal on vaan country musiikkia xD en oikee sillee hirveesti tykanny olla siella en tiia oonko sit tottunu tohon country musiikkiin jo :D mut oli siella ihan kivaa oltiin siella johonki aamuun asti ja sitte mentiin sen mun kaverin kaverin luo nukkumaan. sit herattiin joskus 12 aikaan ja mentiin sitte ravintolaan syomaan! :) olin niinku samoilla meikeilla ja mekolla ja mentiin sinne syomaan. ehka ei ois kannattan tata kirjottaa mut musta tuntu et naytin ihan joltain prostituutilta ja mua niin havetti menna sinne hyi hahahahah :D
sen jalkeen vasta paasin suihkuun ku oltiin kayty syomassa! ja taallahan kaydaan suihkussa ainaki 5 kertaa paivassa ja oon ihan tottunu siihen ja nyt kylla allotti tosi paljon! mun pitaa vierottaa itteni tasta suihkunkaynnista sitte ku tuun suomeen ku eihan siella voi nain paljo kayda suihkussa! :D lahin sitte viiden aikaan tanne coximiin ajamaan ja oli tosi kiva tulla kotiin! :d valvoin viela samana iltana 1 ku kaveri tuli kaymaan meilla ja sit nukuin koko seuraavan paivan koulussa! :D en ikina suomessa oo varmaan nukkunu koulussa mut taalla mua nukuttaa niin hyvin koulussa en tiia johtuuko se ilmastoinnista vai mista xD mut siis en ma oo ainoo ku taal nukkuu kyl kaikki muutki! ja ku toi on tollanen yksityinen koulu niin ne ei ikina rehtorit ym valita oppilaista vanhemmille ku se on vahan niinku niin etta ku ne vanhemmat maksaa niin lapset on koulun ongelma :D kylla mulleki siella koulussa ollaan joskus valitettu ja se yks arsyttava nainen sano jotain et se soittaa mun host aitille ku istun luokan takana. mut nyt ku mun host aiti oli kayny siella niin ne oli kehunu mut ihan maasta taivaaseen miten ihana oon ja kayttaydyn niin hyvin! :D .... mutt taa oli vaan tallanen pikku paivitys ku taal on taas kaikenlaista draamaa. joku hullu muija lahettelee mun aitille viesteja etta mun isapuoli pettaa sita :O vaikka se ei kylla oo totta ja se vaan kokoajan lahettelee jotain eika mun aiti tiia kuka se on niin lupasin sen kans menna poliisiasemalle nytte :D et heippa toivottavasti oli kivat karnevaalit suomessaki!!! ;)
PS oltiin vierailemassa yhella maatilan tapasella sit siella oli yks vahan vanhempi nainen ja se siina katteli ku puhuttiin suomee sit se sano '' voi etta ku teian kieli on niin vaikee. sitte osotti inesta ja sano etta: kattokaa nyt etta miten tuo tytto karsii ku se joutuu naamallaki elehtimaan etta sita ymmarretaan!'' AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH