torstai 29. heinäkuuta 2010

Noniiiin. Aattelin ihan viimesen illan kunniaks kirjottaa tänne jotain. 8) Ollaan Minnan kanssa nyt kannustettu Inestä ja valmistettu sitä tähän mun vaihtovuoteen. Että kyllä se nyt varmaan pärjää. Onneks on Ale, Janina ja Nea pitämässä siitä huolta kokkolassa sen aikaa ku oon poissa! Huomenna aamulla on lähtö ja nyt ehkä ihan vähän jännittää :p ... Kirjotan sitte joskus jos löydän sieltä nettiä ikinä! SO LONG <3