
OLIN TUOLLA VOITTEKO USKOOOO!!! (otin tan kuvan netista ku olin niin laiska siirtaan kuvii mun omalta koneelta.) mut siis olin tuolla just tossa kohassa mista taaki kuva on otettu! vahanks oli hienoooo! :D lahettiin mun kaverin vivianin kanssa tonne. mentiin 17 tuntii bussilla sinne ja takas hehe! mut oli kyl ihan sen arvosta ja bussimatkaki meni nopeesti yhessa yossa ku nukku kokoajan! en ois oikeesti ollu saanu lupaa afs lta lahtee tonne matkalle ku en kuulemma saa nukkuu hotellissa ilman perhetta tai jotain. mut eipa afs oo taalla coximissa yhtaan toiminu eika kukaan oo auttanu mua sillon ku oon tarvinu apuu niin ei munkaan sit tarvii noudattaa niiden saantoja :D mut siis lahettiin taalta coximista keskiviikkona viiden aikaa ja oltiin siella torstaina joskus 11. sit kaytiin vaan hotellis akkii suihkussa ku haluttiin lahtee ostoksille. toi mun host aiti pyys etta en lahtis ulos maasta koska en saa lahtee ku mulla ei oo viisumii muutaku brasiliaan. olin jo sanonu vivianille sen ja se sano etta joo ei laheta. noh sitte otettiin moottoripyora taxit jotka meni ihan sikalujaa ja mua jannitti et tuleeko kolari ja jannitin mun koko kroppaa niin paljo et tuli suonenveto jalkaan :D noh taa meni sitte nain etta se ajaja oli kysyny vivianilta etta mihin haluutte menna ja vivian sano ett halutaan ostoksille mahd halpaan paikkaan. no sit se ajaja sano etta sillan toisella puolella on kaikista halvinta. (eli paraguaissa) ku paraguaissa ei oo veroja nii siell on ihan kaikkii merkkivaatteitaki tosi halvalla! :D sit vivian sano et mennaan vaan sinne. ja me mentiin siita rajan yli joss oli poliiseja ja tarkastukset ja paraguain lippuja ja vivian vaan aatteli et kylla janna nyt varmaan tajuaa etta ollaan paraguaissa. no en taas yhtaan huomioinu mitaan ja mentiin sinne paraguaihin joka on ihan eriakonen ku brasilia siis viela likasempi. tulee mieleen joku intia. luulin ihan et oltiin viela brasiliassa enka kiinnittany yhtaa huomiota niihin parahuain lippuihin haha enka mihinkaa. sit vivian yritti kokoaajan vihjaila etta eiko mun mielesta oo kummaa ku ollaan brasiliassa ja kaikki puhuu espanjaa ja ku kaikki autot on paraguaista ym enka yhtaan tajunnu ku vasta joskus neljan tunnin jalkee et olin paraguaissa hahaha :D sit kulutettiin meian kaikki rahat siell mull oli enaan 4 realia jaljella ja bussi makso 3.50. bussikuski paasti meiat sitt kyytiin silla 4 realilla :D no sit siella rajalla tuli poliisit sinne bussiin sisaan koirien kanssa tarkistaan et onko kellaan huumeita tai mtn. vivian kaski mun olla ihan hiljaa ettei kukaan huomaa mun aksentista mtn ku ei mull ollu ees passii mukana eika mulla ois ollu viisumiakaan sinne! mut sit se vaan siina oli hetken ja paasti meiat sit meneen ja oli kyl tosi hyva tuuri aeheheh :D mut muutenki ne poliisit vaan heitti siella lappaa kaikille eika ne ollu niin tosisia! :D
sit samana paivana mentiin illalla siella kaupungissa miss me oltiin niin kavelee sinne keskustaa :D kaytiin syomass ja jossain baarissa ja sit kaveltiin siella tiella. sit oli ihan pimeeta ja tuli pari sellasta epamaarasta tyyppii vastaan jotka katto oudosti ja sanoki jotain. sit meita rupes pelottaan ja mentiin yhelle bensa asemalle tilaan taksi. sit kysyttiin et onko se keskusta vaarallinen niin se ajaja sano et vaan jos on kavellen et pitaa kyl olla autolla. sit tajutiin ettei nahty ketaan muuta kavelemassa ku me ja ne epamaaraset tyypit! ei oltu yhtaan tajuttu. mut oli kyll taas hyva tuuri ettei mitaan kayny! sit seuraavana paivana mentiin kattoon ne vesiputoukset ja sit siell oli sellanen lintu park jos oli kaikkii erilaisia lintuja. sit illalla 6 aikaa lahettiin bussilla takas. meil oli vaan 2 paivaa aikaa mut huomasin et ku on vahan aikaa niin saa paljo enemman tehtya!!! eika ees vasyttany yhtaan oikeestaa! :D oli kyll tosi hyva reissu! :D
nyt mulla on enaan torstaihin asti aikaa taalla ja on kyll tosi haikee olo :(
mut kirjotan sitte viimesen kirjotuksen myohemmin!:D