maanantai 27. joulukuuta 2010

Helloou!

Sain taas inspiraation kirjottamiseen nain nopeesti, miten taa voi olla mahollista!! :D kerron nyt minkalainen joulu taal oli ennen ku unohan! aamulla jouluaattona soitin mun parhaille kavereille ja hyvan vastaanoton sain hahaha :D soitin tuntemattomalla silleen yllatyksena. kaikki varmaan luuli et oon joku pilapuhelujen soittaja : D ensinnakaan ines ei suostunu vastata mulle ollenkaan. soitin sille varmaan joku 5 kertaa ja ines vaan aina katkas sen puhelun xDD kiitos siita ines hahaha:D naa muut taas vastas mut kukaan ei enaa tunnista mun aanta :D
soitin janinalle:
Mina: HELOOOU!!!!!
Janina: helou..... ja hiljasuus :D
ja nealle...
mina: NEAAA!!!
Nea: .... mita?
ja minnalle
Mina: HEIII!
Minna: MOIIII!
mina: mita kuuluu?
Minna: ihan hyvaa!!!....kuka siella?

Oli ihanaa kuulla kaikkien aania! :d tuntuu niinku olisin viimeks joskus edellisella viikolla jutellu niiden kanssa! :D Kaikkien aanet oli onneks pysyny samana ;) oli niin ihanaa! <3 meinasin kylla kokoajan puhua portugalia ku en ollu taas 2 kk puhunu suomea :d

Mut taalla taa jouluaatto oli niinku melkeen ihan normaali paiva :d syotiin lounas ihan normaalisti ja nain en nyt muista mita tehtiin paivalla. Mut sit illalla mentiin mun isapuolen veljen vaimon aitin luokse viettaan joulua. kylla hehehe :D mun sisko ei tykanny yhtaan et mentiin jonku sellasen luo keta ei kunnolla tunneta haha :D mut siel oli paljo muutaki porukkaa. ei ollu silleen mitaan erityista jouluruokaa, lihaa ja riisia niinku joka paiva :D mut oli seki hyvaa :D ja taas silla mun isapuolen veljen vaimon siskon lapsella oli synttarit niin siella oli kakkua sitt jalkiruuaks :D taalla on paljo aina kookoskakkua. rakastan niin kookosta nykyaan! taalla on ihan hirveena kaikissa:D ennen en tykanny mut nyt kyll tykkaan. ja kookosjogurttiki on niin hyvaa!!! :D Ja nyt ku puhun ruasta niin voin kertoo et maistoin taalla jo kauan aikaa sitte ekaa kertaa mangoa :D sita hedelmaa. se on niin hyvaaa!!! voisin syoda aamupalalla ja lounaalla ja joka kerralla :D mut joku sano et siita tulee finneja! no mutta siis taalla oli jouluaattona jo paljo raketteja. sit kavin yhen mun kaverin tadin luona ku se oli siella viettamas joulua niin siella oli ihan talo taynna porukkaa ja kauhee meteli :D ihan sama homma ku siella missa ma olin viettamas joulua :D ei ollu kylla yhtaan mitenkaan rauhallinen joulu niinku suomessa :d mut ma tykkasin! mut mulle tuli vahan mieleen uus vuos siita niin saa naha minkalainen uusvuos taalla on sitte hahah :D oltiin jouluaattona yhessa kaupassa niin mun aiti osti mulle paidan joululahjaks jonka ite valitsin. ja sitte sain viela sielta juhlista sellasen pienen paketin jossa oli parfyymi ja avaimenpera. se oli ihan kauheen voimakasta se parfyymi, laitoin sita vahan niin mulle tuli paa ihan kipeeks ja rupes oksettaan hahah :D mut ajatus on tarkein :D ite en ostanu mitaan lahjaa kellekaan :D ehka ostan myohemmin jotain mun siskoille :D

Sitte jouluaaton jalkeisena paivana menin illalla sellaseen baileen :D en tiia miten selittaa sita. mut siel on joku bandi aina soittamassa ja laulamassa ja sit ihmiset tanssii sellasia paikallisia tansseja :D maki opettelin siella tanssimaan niita, se on niin siistia hahaha! :D sita vois verrata johonki discoon mut siis se musiikki oli vahan niinku jotain paikallista country musiikkia joka on taall oikeesti tosi hyvaa!! :D mut se oli sellanen sali jossa oli ihan kauheena ihmisia ja ihan kamalan kuuma!!! kakki ihan hiesta markia siella munki vaatteet ihan lapimarat oli hyi etta!!!! :D mut tykkasin kyll tosi paljo ja olin korkkareilla siella puol 5 asti aamulla ja mun varpaissa ei oo enaan melkeen tuntoo ja taa on kylla tosi hairitseva tunne :D

Ja mita tanne viimeks kirjottelin etta en kehtaa menna kuokkimaan kenenkaan haihin :) seuraavana aamuna yks mun kaveri soitti 10 vaille 11 ku olin viela nukkumassa et voinko lahtee sen kanssa sen kavereiden haihin deitiks sille :D ja ne haat alko siis kello 11. olin vaan etta joo kylla se onnistuu :D sit sovittiin etta se tulee hakeen mua kello 11.20 kavin ihan tosi nopeeta suihkussa ja olin kuivaamassa hiuksia ku se soitti et voidaanko jo lahtee et se morsian on kuulemma jo kavelly sinne alttarille hahahah :D sit kerkesin kylla laittaa meikkia ja nain mut naytin kylla niin sekasotkulta ja laittauduin viela autossa :D sit mentiin sinne kerettiin just ennen ku ne pussas ja sitte ku ne pussas niin kaikki taputti. en muista taputetaanko suomessa?? no mutt sit menin vaan ihan pokkana sinne onnitteleen niita sen mun kaverin kanssa 8D se morsian itki kaikki sen meikit pois siella haissa ja sen nena oli ihan punanen :D.... ja sen kirkon jalkeen sitte mentiin yhelle maatilalle, siella oli ruokaa. riisia ja lihaa tietenki :D ja siella otin viela kuvanki sen morsiamen kanssa xD kerroin mun siskolle ja se vaan nauro ja kysy etta eiko havettany yhtaan ja sano ett oon ainaki paikallinen nytte hahah :D mut nailla on joku ihme traditio siella etta miehet leikkaa sen sulhasen kravaatista palasia ja antaa mies vieraille ja sit ne vieraat antaa rahaa sille sulhaselle sita vaimoo varten xD mut se oli vaan niinku joku miesten leikki et naiset istu silla aikaa vaan poydissa :D... ne haat oli silleen aika tylsat, kaikki vaan lahti sitte sen ruuan jalkeen mut niilla ei varmaan ollu varaa enempaan!

Tapasin muuten mun veljen ekaa kertaa! :D tass vahan aikaa sitte. se tuli viettaan joulua tanne. mun host aiti aina puhu et kaikki tykkaa siita kauheena ja monet sanoo et siita on hankala olla tykkaamatta eika se kylla valehellu yhtaan!! :D se on kylla niin hyva tyyppi! Mut se on vaan vahan mustasukkanen ku taalla naa veljet on mustasukkasia niiden siskoistaki! :D se vaan eilenki soitti mulle ku olin ulkona illalla et tuu jo kotiin et se oottaa mua siella hahaha :D olin vaan ihan et voi ei mut ihan sopo se on ku se huolehtii! :D

Ruvettiin tass muuten mun siskon eks poikakaverin kanssa miettiin etta toinko mitaan outoo mun mukana ku se sano et jotku ulkomaalaset aina tuo jotain ihan ihme juttuja tanne hahah :D sit mun sisko siina mietti ja sit se vaan et joo! sit se otti mun korvatulpat mun kaapista ja kysy ihan ihmeissaan et mita ne on et se ei oo aiemmin kehannu kysy ahahah :D selitin vaan sille ett mita ne on ja se oli vaan sillee et ´´vaaau vahan siistia!!!´´ sit tuli mieleen yks paiva ku kaks mun kaveria loysi korvatulppa pussin mun laukusta ja ne katteli niita ja puristeli ihan ihmeissaan ja pisti suuhun niita hahahaha:D mut taalla ei missaan myyda eika kukaan kayta. mut se on kauheeta kattoo ku monest naa tuo pikkuvauvoja johonki konsertteihin eika niillakaan oo mitaan korvasuojia :( ja muutenki miten naille ei tuu mtn korvavaurioita? ku ei naa mun mielesta puhu mitenkaan erityisen kovaa. tai en tiia oonko jo tottunu :D... mut tasta tuli jo liian pitka tasta kirjotuksesta, en jaksa ees lukee tata uudestaan xD kirjotan taas lisaa uudenvuoden jalkeen moii!! <3

torstai 23. joulukuuta 2010

hahahahha voin niin kuvitella miten kaikki on luovuttanu tan mun blogin suhteen ahahha! :D sori vaan mutta oon niin laiska ja nyt on lomaki niin kokoajan jotain tekemistA! kuvia lupaan laittaa uuden vuoden jalkeen.:D (eli siis siis uuden vuoden - kesakuun valisena aikana.) oon kylla ottanu niin liian vahan kuvia taalla etta pitaa kylla taas ruveta ottaan!!!

Taalla ei joulu nay kylla mitenkaan :D huomenna on vissiin jouluaatto? Taalla on siis monilla jouluvalot ja joulukoristeita ja silleen, mutta kellaan ei todellakaan oo mitaan joulustressia lahjoista. Mulla ei ainakaan oo kellekaan viela mtn lahjaa hahah :D en usko etta noilla mun siskoilla on mulle eika mua haittaa yhtaan.. tai ainaki toivon et niil ei oo ku ei mullakaan oo :D ja joululauluja oon kuullu kerran yhes kaupassa hiljasella. Taa on niin hyva homma ku oon ollu jo vahan kyllastyny jouluun ja samoihin joululauluihin joka vuosi niin nyt paasin pakoon hahhahah:D toissa vuonna olin ihan raivona joulusta... eika tolla meian aitilla oo mitaan jouluressia ruuistakaan. en usko et taal ees on mitaan jouluruokia! se ei oo viela oikeen paattany et mennaanko ton mun isapuolen aidille viettaan joulu vai ollaanko kotona vai miten :D Ollaan myos host aitin kanssa koristeltu pihalla oleva palmu punasella paperilla hahah :D sen piti ostaa siihen jouluvalot mut ei se tietenkaa saanu aikaseks. otan kuvan siita sitte. siit tuli tosi ruma!:D

Nyt mulla on menny jo paljo paremmin ku ennen :D oon jo tottunu tahan juoruilu hommaan joka on sis ihan jatkunu samanlaisena :D ja mua ei enaa haittaa yhtaan enka valita ja voin sanoo et oon kylla ylpee itestani hahahahah :D... mut en oo kylla siihen tottunu et naa brasilialaiset arvostelee ihan kauheena ihmisten ulkonakoja :O en totu siihen varmaan ikina ja paatin etta se ei kylla tuu mulle tavaks :D ne puhuu niin rumasti niiden kavereistaki kaikkee et ne on rumia ja laskeja ja siis mun aitiki joka kay kirkossa eika juo eika tee muka mitaan synteja niin se puhuu ihan kauheella tavalla kaikista. vaik jos ollaan menossa kauppaan niin automatkalla ne arvostelee tyyliin jokaisen ihmisen keta ne nakee hyi etta. ihan kamalaa! en totu tahan ikina! oon kylla joskus sanonu mun siskolle etta eiko sita oikeesti haveta yhtaan puhua noin niin se vaan sano et se puhuu tosi vahan tollalailla et on ihmisia taalla jotka puhuu viel enemmanki!! apua en kesta yhtaan :D

Ja naa brasilialaiset on kylla niin hassuja oikeesti ahhaha :D ne luulee et coca cola on brasilialaien ja et kaikki on brasilialaista. toi mun pikkusisko ei tienny et amerikkalaisissa leffoissa puhutaan englantia ku taalla on kaikki dupattu niin se aina luulee et ne on brasilialaisia ne leffat :D naa on kylla niin tietamattomia! luulen et toi mun sisko melkeen luuli et twilight on brasilialainen ku sanoin et sen oikee nimi on twilight eika crepusculo tai joku tollanen ku ne on kaantany sen portugaliks niin toi mun sisko oli ihan ihmeissaan eika yhtaan tajunnu mita ma selitin hahah :D... Ja kaikki taalla pitaa mua niin viisaana ku oon oppinu puhumaan portugalia ´´nain nopeesti´´ vaik oikeesti opein sen aika hitaasti. mut naa luulee et portugali on joku tosi vaikee kieli ja ne on aina sillee wooow oot kylla tosi fiksu et portugali on niin vaikee. ja yks mies viela sano mulle etta portugali on maailman vaikein kieli hahahahaha :D sit sanoin sille etta ei oo ja se vaan vaitti mulle vastaan ja sanoin et mieti vaikk jotain kiinan kielta niin se vaan sano et ei han tieda mitaan kiinasta tai sen kielesta :´DDD olin vaan etta niinpa :D mut ei se mua haittaa et naa pitaa mua viisaana!

yritan taas miettii mita on tapahtunu ku siita on taas hetki ku oon kirjottanu.... no siis yks paiva mun sisko meni sen kavereiden kanssa kuokkiin jonku haihin! ja yks poika kans kysy mua sinne et mennaan sinne mut en kehannu menna ! :D ihan kauheeta mun mielesta! siis ne meni ihan mekoilla ja puvuilla sinne et kuulemma sen morsiamen isa oli kutsunu jonku pojan sinne ja se poika kutsu mun siskon sinne ja muitaki ja nain. ja mun sisko sano et lopuks ku siella oli DJ ja nain et sinne oli tullu vaikka keta et joku tytto oli tullu lenkkareilla ja lippiksella sinne! ja kysyin mun siskolta et kavikse onnittelee sita paria niin se vaan et ei se kehannu :D hahahha
oon kylla yhessa sellasessa jossain jutussa ollu. jotku oli menossa naimisiin ja se oli sellanen pieni juhla et ne avas lahjat ja siella syotiin ja tallasta. ja joku muuten anto niile lahjaks roskiksen!! :DD sai muutenki ihan ihmeellisia lahjoja ne. olin jo kuokkimassa yhen sweet 15 synttareilla mut ei mulla ehka oo pokkaa menna kenenkaan haihin kuokkimaan! :D vaikka taalla se on kuulemma silleen aika normaalia mut en ma ainakaan haluis et mun haihin tulis jtn tuntemattomia.

olin myos just toissapaivana uimassa joella siel oli sellanen tosi ihana pieni vesiputous, otin siita kuvia, laitan ne sitte myohemmin :D Ja mun ikava on jo helpottanu tosi paljon. Paatin sillee etta en nyt ikavoi sinne ku tiian et mulle tulee niin ikava tanne ja sit harmittaa jos on vaan ikavoinu taalla hahaha :D mut siis tiian et tanne tulee niin ikava taalla on niin kivaa! pitaa nyt nauttii..!!
Mutt mun aika loppuu
hyvaa joulua kaikille <3 <3 <3 <3
Feliz natal! Beijoss <3