torstai 23. joulukuuta 2010

hahahahha voin niin kuvitella miten kaikki on luovuttanu tan mun blogin suhteen ahahha! :D sori vaan mutta oon niin laiska ja nyt on lomaki niin kokoajan jotain tekemistA! kuvia lupaan laittaa uuden vuoden jalkeen.:D (eli siis siis uuden vuoden - kesakuun valisena aikana.) oon kylla ottanu niin liian vahan kuvia taalla etta pitaa kylla taas ruveta ottaan!!!

Taalla ei joulu nay kylla mitenkaan :D huomenna on vissiin jouluaatto? Taalla on siis monilla jouluvalot ja joulukoristeita ja silleen, mutta kellaan ei todellakaan oo mitaan joulustressia lahjoista. Mulla ei ainakaan oo kellekaan viela mtn lahjaa hahah :D en usko etta noilla mun siskoilla on mulle eika mua haittaa yhtaan.. tai ainaki toivon et niil ei oo ku ei mullakaan oo :D ja joululauluja oon kuullu kerran yhes kaupassa hiljasella. Taa on niin hyva homma ku oon ollu jo vahan kyllastyny jouluun ja samoihin joululauluihin joka vuosi niin nyt paasin pakoon hahhahah:D toissa vuonna olin ihan raivona joulusta... eika tolla meian aitilla oo mitaan jouluressia ruuistakaan. en usko et taal ees on mitaan jouluruokia! se ei oo viela oikeen paattany et mennaanko ton mun isapuolen aidille viettaan joulu vai ollaanko kotona vai miten :D Ollaan myos host aitin kanssa koristeltu pihalla oleva palmu punasella paperilla hahah :D sen piti ostaa siihen jouluvalot mut ei se tietenkaa saanu aikaseks. otan kuvan siita sitte. siit tuli tosi ruma!:D

Nyt mulla on menny jo paljo paremmin ku ennen :D oon jo tottunu tahan juoruilu hommaan joka on sis ihan jatkunu samanlaisena :D ja mua ei enaa haittaa yhtaan enka valita ja voin sanoo et oon kylla ylpee itestani hahahahah :D... mut en oo kylla siihen tottunu et naa brasilialaiset arvostelee ihan kauheena ihmisten ulkonakoja :O en totu siihen varmaan ikina ja paatin etta se ei kylla tuu mulle tavaks :D ne puhuu niin rumasti niiden kavereistaki kaikkee et ne on rumia ja laskeja ja siis mun aitiki joka kay kirkossa eika juo eika tee muka mitaan synteja niin se puhuu ihan kauheella tavalla kaikista. vaik jos ollaan menossa kauppaan niin automatkalla ne arvostelee tyyliin jokaisen ihmisen keta ne nakee hyi etta. ihan kamalaa! en totu tahan ikina! oon kylla joskus sanonu mun siskolle etta eiko sita oikeesti haveta yhtaan puhua noin niin se vaan sano et se puhuu tosi vahan tollalailla et on ihmisia taalla jotka puhuu viel enemmanki!! apua en kesta yhtaan :D

Ja naa brasilialaiset on kylla niin hassuja oikeesti ahhaha :D ne luulee et coca cola on brasilialaien ja et kaikki on brasilialaista. toi mun pikkusisko ei tienny et amerikkalaisissa leffoissa puhutaan englantia ku taalla on kaikki dupattu niin se aina luulee et ne on brasilialaisia ne leffat :D naa on kylla niin tietamattomia! luulen et toi mun sisko melkeen luuli et twilight on brasilialainen ku sanoin et sen oikee nimi on twilight eika crepusculo tai joku tollanen ku ne on kaantany sen portugaliks niin toi mun sisko oli ihan ihmeissaan eika yhtaan tajunnu mita ma selitin hahah :D... Ja kaikki taalla pitaa mua niin viisaana ku oon oppinu puhumaan portugalia ´´nain nopeesti´´ vaik oikeesti opein sen aika hitaasti. mut naa luulee et portugali on joku tosi vaikee kieli ja ne on aina sillee wooow oot kylla tosi fiksu et portugali on niin vaikee. ja yks mies viela sano mulle etta portugali on maailman vaikein kieli hahahahaha :D sit sanoin sille etta ei oo ja se vaan vaitti mulle vastaan ja sanoin et mieti vaikk jotain kiinan kielta niin se vaan sano et ei han tieda mitaan kiinasta tai sen kielesta :´DDD olin vaan etta niinpa :D mut ei se mua haittaa et naa pitaa mua viisaana!

yritan taas miettii mita on tapahtunu ku siita on taas hetki ku oon kirjottanu.... no siis yks paiva mun sisko meni sen kavereiden kanssa kuokkiin jonku haihin! ja yks poika kans kysy mua sinne et mennaan sinne mut en kehannu menna ! :D ihan kauheeta mun mielesta! siis ne meni ihan mekoilla ja puvuilla sinne et kuulemma sen morsiamen isa oli kutsunu jonku pojan sinne ja se poika kutsu mun siskon sinne ja muitaki ja nain. ja mun sisko sano et lopuks ku siella oli DJ ja nain et sinne oli tullu vaikka keta et joku tytto oli tullu lenkkareilla ja lippiksella sinne! ja kysyin mun siskolta et kavikse onnittelee sita paria niin se vaan et ei se kehannu :D hahahha
oon kylla yhessa sellasessa jossain jutussa ollu. jotku oli menossa naimisiin ja se oli sellanen pieni juhla et ne avas lahjat ja siella syotiin ja tallasta. ja joku muuten anto niile lahjaks roskiksen!! :DD sai muutenki ihan ihmeellisia lahjoja ne. olin jo kuokkimassa yhen sweet 15 synttareilla mut ei mulla ehka oo pokkaa menna kenenkaan haihin kuokkimaan! :D vaikka taalla se on kuulemma silleen aika normaalia mut en ma ainakaan haluis et mun haihin tulis jtn tuntemattomia.

olin myos just toissapaivana uimassa joella siel oli sellanen tosi ihana pieni vesiputous, otin siita kuvia, laitan ne sitte myohemmin :D Ja mun ikava on jo helpottanu tosi paljon. Paatin sillee etta en nyt ikavoi sinne ku tiian et mulle tulee niin ikava tanne ja sit harmittaa jos on vaan ikavoinu taalla hahaha :D mut siis tiian et tanne tulee niin ikava taalla on niin kivaa! pitaa nyt nauttii..!!
Mutt mun aika loppuu
hyvaa joulua kaikille <3 <3 <3 <3
Feliz natal! Beijoss <3

1 kommentti:

  1. Moi Janna!!! Mitäs kuuluu sinne ylös???? :D Selailin pitkäst aikaa näit vaihtari blogei ja sun siis myös, ja oon niin SAMAA MIELTÄ tost pahaa puhumisest ja kateudest! Ja kaikkee arvostellaa vaik ite ois sata kertaa rumempi xD Olin iha surulline ku kaikis o näitte mielest joku haukkumisen arvone asia...:(

    Mut toivottavasti sulla on kaikki hyvin! Ja nähään sitten ens (suomen) kesäl!!!! bjs

    VastaaPoista