tiistai 23. marraskuuta 2010

ooh en kesta tata mun kaupunkia enaa :D... siis taall on niin outoo. taalla brasiliassa on sellanen ku orkut joka on vahan niinku facebook mut siel on vaan kai brasilialaisia ja japanilaisia tai jtn... niini jokatapauksessa joku on nyt tehny silleen nimettomalla sinne blogin jonka nimi on ´´gossip coxim´´ se kirjottelee sinne kaikkia juoruja kaikista. Esim ku yks mun luokkalainen tytto on raskaana ja sillon ku kukaan ei viela tienny etta se on, niin sinne oli kirjotettu siita ja laitettu kuva jostain raskaana olevasta naisesta ym. Ja kaikista muistaki etta ketka on alkanu seurusteleen ja joitaki valheita ym. Ja siella oli nyt mustaki juttu et olin ollu jossain bileissa ja ollu ihan paissani siella ja tehny kaikkee tyhmaa ja nain. siella luki talleen jotenki et ´´ yks suomalainen tytto jonka nimea en viitti sanoa ettei tan blondin maine mee´´ tai jotain tohon tyyliin. :D mun host aiti on siis ihan kiesina taalla se on soittanu jo poliisilleki :D kaikki epailee jtn tyttoja siita joita en tunne mut ei kukaan oo varma kuka\ketka ne on. Taalla niin rakastetaan juoruilla oikeesti! ja ma niin vihaan sita.
En tiia kirjotinko jo tanne mut en voinu uskoo mun korvia ku meian kemian opettaja tuli juoruileen siihen mun viereen mun kavereiden kanssa siita tytosta joka on raskaana!! olin ihan masentunu sen jalkeen et miten tallasta voi olla. :d Mut kaikki taalla sanoo et ei saa vaan valittaa enka kylla mitenkaan jaksakaan aatella sita et ne musta puhuu mut yleisesti ihan kauheeta! :D Ja muutenki taall on ihan sellasta et puhutaan kauheena selan takana kaikista ja kauheen kateellisia kaikki! ja naa sanoo taalla et ihmiset on paljo sellasia ´´falsoja´´ just sanoo ihan eri juttuja mita ajattelee ja sillee :D oon luullu etta suomi on ihan lapi p*ska mutta eihan se ookkaan niin!! :D suomalaiset on sentaan aitoja ja naihin verrattuna ei juoruile yhtaan! oon niin stressaantunu valilla taalla tan takia enka meinaa jaksaa naita,mulla on ihan sika huono kuva brasilialaisista silleen yleensa talla hetkella. vaikka ei siis kaikki oo tollasia esim. taa mun perhe on tosi ihana ja tunnen monia ihania ihmisiaki taalla jotka ei oo tollasia. mut kyl nyt on taas vaihteeks vahan ikava suomeen!!

......yritan tassa miettii taas et mita kaikkee on tapahtunu taalla ku siita on niin pitka aika ku kirjotin. No siis ensinnaki mun host aiti syo kanan jalkoja! =O siis niita missa on sen varpaat ym. meilla on nyt pari kertaa ollu sellasta kanapataa ja siel lilluu niita jalkoja hyi etta! :D se mun host aiti vaan siina imeskeli sita ja kysy ihan etta haluunko maaki mutta en oo viel uskaltanu. ei sita tiia vaikk joskus maistanki ku kerran oon taalla :D soinhan ma jo sen kanan sydammenki!!

ja toissaviikonloppuna oltiin mun siskon kanssa campo grandessa. se on tan osavaltion paakauypunki, ihan toosi iso ja hieno. tykkasin kyl tosi paljo :D oon ennenki ollu mut en oo sillee kavelly siella niinku nytte :D mentiin kaymaan sellasessa huvipuistossa. joka ei ollu mitenkaan kovin iso mut jokatapaukses sienne makso ranneke 20 realia eli 10 euroo xD se oli vahan niinku joku sellanen tivoli joka kiertaa jokapaikassa. mua vaan pelotti niiden laitteiden kunto ku siella just yks vuoristorata suljettiin ku se meni rikki :D mut kyl ma kuitenki kavin niissa niin kauan ku tuli huono olo hahha :D
oltiin mun siskon serkkujen luona yota. niillakaan ei ollu mitenkaan kovin kummonen se talo kylla mutta tosi mukavia :d ja sitte yolla mua pelotti ihan sikana ku herasin kauheisiin huutoihin siina meian talon eessa tiella. siell oli jotain miehia jotka oli ilmeisesti ihan huumeissa ja ne siina tappeli ja nain. nousin sangysta ja menin olohuoneeseen ja se eteinen oli silleen siina vieressa niin kaikki sen talon miehet seiso siina eteisessa et jos ne miehet yrittaa sisaan. mut ei ne onneks yrittany. niiden serkkujen isa soitti poliisit kakski kertaa mutta ne ei tullu vasta ku sen jalkeen ku ne miehet oli jo lahteny siita :s en tiia sit yhtaan et minkalaisia poliisit on taalla et voiko niihin oikeen luottaa vai miten. :P

Mut oikeesti olisin varmana jo halunnu vaihtaa kaupunkia jos mun perhe ei ois nain ihana :D Kauheeta ku mun host aiti sano et ku taalla on toinen vaihtari tas mun kaupungis, sellanen saksalainen tytto josta oon ennenki puhunu, niin se aiti oli sanonu et sen sisko on vahan stressaantunu siita et se haluis olla yksin valilla. Mut ei se oo ihmekaan ku ne on samalla luokalla ja kay samoissa harrastuksissa, niin ihan kamalaa! onneks mut on laitettu eri kouluun ku mun siskot ja mul on eri kaverit ja nain. Mut se saksalainen on muutenki vahan sellanen outo ku ei se oikeen puhu paljoo ja silleen. Se oli meilla nyt viikonlopun ku niiden perhe matkusti johonki niin ei se puhunu paljo mitaan! se on kylla ihan mukava sillon ku se puhuu mut kaikki puhuu siit et se on niin hiljanen ja nai. Ja ku sen saksalaisen host aiti oli sanonu etta se ehka haluis pitaa sen vaan enaa 2kk et se menis ens vuonna johki toiseen perheeseen! Ois ihan kamalaa jos ois ollu oma ittensa ja sit ne ei tykkaiskaan! :O taa mun perhe sano et ne rakastaa mua et ne ei haluu et lahen ikina! onneks hahaha :D Vaik oonki valittanu tanne niista mut eihan kukaan oo taydellinen tietenkaan ja tajusin tassa etta ei sekaan mikaan itsestaanselvyys oo etta ne tykkaa musta :s... mut onneks mulla synkkaa noiden kanssa sentaan!! :d
Mut oon kylla nyt aika stressaantunu taalla ollu vahan nytte :D onneks 2 viikon paasta alkaa kesa loma ja paasen vahan matkustaan! Tanaankaan en menny kouluun. Mun host aiti sano eilen etta huomenna mennaan shoppaileen ku yhessa kenkakaupassa oli loppuunmyynti. Se vaan sano etta mennaan heti aamulla et ala mee kouluun et ei se oo mikaan ongelma hahaha :D mut oon kylla ollu tosi vahan pois koulusta etta ei nyt yks paiva haitannu! :d

Ja muuten kaytiin lauantaina uimassa yhessa vesiputouksessa! se oli niin kaunis. joku 4 m nii en saanu sita kokoanaan mahtumaan kuvaan mutta laitan kuvii sit joskus :D sinne oli kylla niin pitka ja kivinen tie. se oli niinku jossain viidakon keskella ja piti kiipeilla sinne ja olin ihan poikki sen jalkeen :D ja jalkeenpain mulle tietenki kerrottin etta siella oli kaarmeita ja panttereita mut ei ne kuulemma ikina hyokka....... :D ETTT TALLASTA!!!!!

2 kommenttia:

  1. Hirveetä toi juoruilu! Get a life! Koita olla välittämättä. Imuttele kananjalkoja, ehkä se auttaa.
    Sun Campo Grande reissun takia mua ihan vähän alko pelottaan tulla sinne.. :s
    Kiva että sun perhe tykkää susta ja sää niistä. se on tosi tärkeää. Vaikka saa välillä valittaaki. se kuuluu asiaan!
    Mennään meki sitte kaikkiin putouksiin uimaan. mut koita ettiä sellanen mis ei ois käärmeitä ja pantteireita, eikä ehkä oikeen mitään muutakaan :D
    Pärjäile! <3

    VastaaPoista
  2. et saanu 4 METRIN putousta kuvaan? Kävikö blondilla mielessä peruuttaa vähäsen taaksepäin?? :DD

    VastaaPoista