jejee taalla oli viime viikonloppuna presidenttivaalit vai mitka ne onkaan ja nainen voitti jeejee! :) oon kyselly kaikilta et onko ne tyytyvaisia ja kukaan ei tunnu olevan tyytyvainen siihen :D oli kaks vaihtoehtoo, se toine oli joku mies jota kaikki rikkaat kuulemma aanesti ja sitte tata naista (dilma sen nimi) niin sita aanesti kuulemma monet koyhat ku se on vahan niinku tan naiden entisen presidentin seuraaja ja se autto aika paljo koyhii ja nai... Ja naa kenelta oon kysyny niin ne on sanonu etta se dilma on lesbo ja et sil on lapsia jotka se on adoptoinu vaan. :O mut mun mielesta sehan vasta onki edistysta jos se on lesbo hehe!:D Ja sit monet ei tykkaa ku se on sanonu et se haluaa laillistaa abortin taalla ku se on laitonta. Ja ku taalla ollaan aika paljo uskonnollisia niin varmaan sen takii ei tykata:D Taalla monet tytot tekee abortteja kotona etta ne ottaa jotain laakkeita ite vaan ja sillee :O .... no mut mulle se kelpaa joka tapauksessa ku se on nainen hihihi :D
Yks paiva tuoll kotona toi mun sisko ja aiti riiteli jostain, en tiia mista. Sit se aiti vissiin oli jotenki lyony tota mun siskoo. en usko et mitenkaan kovaa et jotenki lapsassy vaan. Se kerran aiemminki ku toi mun toinen sisko tiputti sen vissiin jonku kalliin hiustenkuivaajan niin se oli hirveen vihanen ja mun sisko joutu juosta sita pakoon tyylii ja nai :O Sit se vaan mulle tuli sanoo etta ei tarvi pelata tai olla huolissaan ja nai ku ei se mua saa lyoda et se vaan opettaa sen lapsia kunnioittaan sita -.- mua ei kylla pelota se yhtaan muutenkaan... se on niin pieni ja laiha et jos puhaltaisin siihen niin se varmaan katkeis :D mut mua vaan vituttaa tallanen ku en oo yhtaan tottunu, mut taalla on tapana lyoda lapsia. Se siis haluaa et sen lapset oppii etta kunnioitusta saa vakivallalla... hmmmm....ja mua niin vitutti toiki ku se huusi ku se mun sisko tiputti sen vahingossa. siis kylla silleki varmana sattuu vahinkoja ja kuka sille huutaa sillon:D teki niin mieli sanoo sille mut aattelin et parempi kerranki olla hiljaa hehhe :D et en puutu sen kasvatukseen :d
Mull on muutenki ollu huonoja paivia taalla (taas vaihteeks) ku kaikki taalla puhuu musta niin paljo. En muutenkaa tykkaa et mun asioista puhutaan mut naa levittelee kaikkia ihmejuoruja jotka ei oo totta... mut ei ne mitaan tosi pahoja oo jotain vaan etta oon pussaillu mun parhaan kaverin kanssa taalla siis pojan kanssa mut en kylla oo todellakaan.. mut ei ne puhu pelkastaan musta, ku juttelin mun siskon ja mun yheyshenkilon kanssa tasta ja ne sano et ku on niin pieni kaupunki ja et taa coxim on viel kuulemma muita kaupunkeja pahempi, et taalla juoruillaan ihan kauheena. Ja mun sisko sano et se ei ees tykkaa kayda enaa kirkossa ku siellaki kuulemma seurakunta juoruilee ihan kauheena! :O Ja toi mun yheyshenkilo sano et aina vaihto-oppilaat ketka on ollu jostain esim euroopasta on tullu puhuu sille tasta ku ihmiset puhuu niin paljo kaikkee eika oo tottunu siihen. Taa on kylla niin eri maailma oikeesti.. sit ku taalla on niin paljo kateutta, et kaikki tytot just puhuu ku ne on kateellisia ku on erilaine ja saa paljo huomiota ja nain. Se mun yhteyshenkilo kerto et kerran oli yks norjalainen tytto joka oli blondi ja sillee natti nii lopuks sen host sisko ei enaa halunnu asua sen kanssa samassa talossa ku se oli niin kateellinen sille! :O mut onneks noi mun siskot ei oo tollasia! ne on tosi ihania onneks! :)
Vitsi oon tajunnu et oon ottanu niin liian vahan kuvia taalla! pitas ottaa enemman. Yks aamu muutenki istu kolme sellasta varikasta papukaijaa meian takapihalla niin mun kamerassa ei ollu akkua!! mut mun sisko sano et niita on siella joka aamu et ma vaan oon nukkumassa sillon hahahah :D
Ens viikolla ois taas yhet synttarijuhlat. Siis taalla on niin paljo kivempia juhlia ku suomessa! aina on niin kivaa ja taalla muutenki kaikki aina jarjestaa kaikkee. on tyyliin joka viikonloppu jotku juhlat haha :D mut ma varmaan lahen mun siskon kans Campo Grandeen. Siis tahan MS paakaupunkiin joka on tosi iso:D mennaan sinne shoppaileen ja nain!!!!
Mull on muuten ihan kauhee ikava perunoita! 8(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti