iih mull on ollu vahan huono paiva tanaan mut yritan jotain tanne kertoo :D kuulin siis tanaan et mun paras kaveri taalla muuttaa pois tammikuussa. samoin yks mun toinen kaveri ja mun sisko varmaan kans. Ne lahtee opiskeleen ku taalla Coximissa ei oo oikeen paljoo mahollisuuksia opiskella ja koulut on vissii parempia muualla..kauheeta et ne lahtee just nyt ku oon taalla. tuntuu et tanne ei jaa ketaan mun ikasia enaa! :D Taalla siis mun ikaset on nyt lukion viimesella luokalla. Ja ne siis valmistuu nyt joulukuussa. Taa on siis tosi outoo, tiian yhen 17 vuotiaan joka opiskelee nyt lakia yliopistossa. ois ihan kauheeta! :D
No mut joka tapauksessa voin kertoo vaik viikonlopusta. Meilla oli lauantaina sellanen Sience fair. En oo ikina ollu ennen. Se oli ihan mielenkiintosta ja ihan kivaa mut valilla vahan tylsaa ku mun ei tarvinu teha mitaan siella tietenkaa :D Kaikki oppilaat oli jaettu ryhmiin ja annettu aihe. Meian aihe oli maya intiaanit. Tehtiin joku sellanen vahan niinku pienoismalli niiden pyramiidista ja ma maalasin ja nai. ja sit lauantaina kaikilla oli omat poydat ja sitte ne kerto niiden aiheista kaikkee. mut mun ei onneks tarvinu sanoo mitaan :D
Sit illalla mentiin yhen tyton synttareille. Se meni siis niin et mun kaverit aiemin kysy et haluunko lahtee sen tyton synttareille, sit sanoin et enhan ma voi sinne menna ku ei mua oo kutsuttu. Sit ne oli vaan sillee et mita sitte, ei meitakaan oo kutsuttu et me vaan mennaan sinne :D Sit illalla mentiin mina ja mun kolme kaverii (kellaan ei ollu kutsua) sinne ja ne mun kaverit oli ostanu sille tytolle lahjanki ja kaikkee haha. Sit mentiin sen tyton luo ja se oli vaan ihan innoissaan ja kiitteli siina ja nain. mut taalla on ihan normaalia et aina tulee kauheena sellasii jotka ei oo saanu kutsuu. Olin aikasemmin kans yhen tyton synttareilla niin sielki oli kuulemma puolet sellasia joita ei ollu kutsuttu. :D Ne lauantain synttarit oli 15-vuotis synttarit jotka on taalla tosi isot. Vahan niinku amerikassa on sweet 16. Tuollaki oli uima-allas ja baarimikko joka teki kaikkee drinkkeja ja siel oli ihan kauheena vodkaa ja kaikkee syotavaa ja sillee :D oli kyl tosi kivaa haha. onneks lahin vaik aluks en meinannu. Mut taalla oon paattany et meen kaikkeen mihin mua kutsutaan. Vaikkei mua kyl periaattees ollu nyt kutsuttu mut ei se mitaan ;D
Unohin sanoo etta sillon ku ajettiin sinne douradokseen joku 2 kk sitte ( heheh) niin ajettiin sellasen pienen slummin ohi! siis se oli kauhia. siel ihmiset asu taloissa joiden seinat oli tehty jatesakeista! :( sit mun yks kaveri sano et siella douradoksessaki on sellasia tosi koyhia intiaaneja et siella just vauvojaki kuolee nalkaan! =(..... Ja oon myos nahny pienen tornadon taalla :D se oli tosi siisti! tanne kuulemma tulee ku on tosi kuivaa ja kuumaa mut ne on tosi pienii... Soin myos kanan sydamen! niita syodaan paljon taalla. Se oli kylla toosi hyvaa mut mua vahan allotti se et mita se oli ni soin vaan yhen :D ne on sellasii vahan isompii ku pavut ja niita tarjotaan grillattuna vartaassa haha :D soin eka vaan puolikkaan ku pelotti et rupeen aattelee et mita se on ja sit rupeisin yokkailee mut en onneks ruvennu!!!
Taall on kylla paljo rankempaa mita luulin :D Tallaset huonot paivat tulee niin 1000 kertasina etta ei mitaan rajaaa :D....ei tuu enaa mitaan mieleen. Viikonloppuna on halloween ja jotku juhlat taas taalla, meen sit mun siskon kanssa :D ees jotain piristysta :D
Moi Nana, tsemppiä sulle. Vaikka koitit vakuuttaa että v...tus on jo tuhatkertaista niin kyllä sieltä rivien välistä valokin pilkisteli. Huumorilla pärjää aina. Vuoden päästä muistelet haikeudella kaikkia "kauheuksia" ja harmittelet, että kun et enää ole siellä. Terkkuja multa ja Tiinalta, hypätään aamulla Espanjan koneeseen!
VastaaPoista