tiistai 21. kesäkuuta 2011

festa junina

hohooo en taas yhtaa osaa kayttaa tata :D oli siis viikonloppuna sellanen niin siisti paikallinen juhla :D siis brasilialainen. kaikki pukeutu tollasiks maalaistytoiks ja pojiks ja sitte oltiin jo koulussa viikko harjoteltu parien kanssa sellasii maalaistansseja :D mull ei oo paljo mitaan kuvia ku yks mies otteli meista sellasella jarkkarilla nii en sit ite viittiny ottaa. kai ne saan joskus! :P se paikka oli koristeltu sellasilla lipuilla ja heinilla ja kaikilla tollasilla!! tosi COOL :D toss alhaalla on kuva musta ja mun parista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti