torstai 29. heinäkuuta 2010

Noniiiin. Aattelin ihan viimesen illan kunniaks kirjottaa tänne jotain. 8) Ollaan Minnan kanssa nyt kannustettu Inestä ja valmistettu sitä tähän mun vaihtovuoteen. Että kyllä se nyt varmaan pärjää. Onneks on Ale, Janina ja Nea pitämässä siitä huolta kokkolassa sen aikaa ku oon poissa! Huomenna aamulla on lähtö ja nyt ehkä ihan vähän jännittää :p ... Kirjotan sitte joskus jos löydän sieltä nettiä ikinä! SO LONG <3

3 kommenttia:

  1. okei eli tää siis toimii! jes!
    nonii neitiseni. tosiaan niinku sanoin, nii ineksenkaa tuolla vesisateessa käveltiin, itkettiin, ja syötiin suklaata. että hyvin meillä pyyhkii. ja kaikki SUN takia! miksi ihmeessä sun täytyy lähtee jonnekki hemmetin bralisiaan ja jättää meijät kärsimään ja kituaan siitä, että sä lähet! ei siellä ees tuu oleen kivaa ja et saa kuitenkaa kavereita ja sulla on aina vaa nälkä ku et saa mitää kunnon ruokaa(makkaraa+perunaa) ja saat malarian ja PIKKUVARPAANOIREYHTYMÄN!
    Mutta kerta oot nii itseppäinen ja päättänyt lähetä, nii eipä sua voi estää enää mikään. siks onki pakko kirjottaa suruvalitteluni tähän:
    Oot yks höperöin ja unohtelevain yksilö jonka tunnen, ja välillä aika suorat mielipiteetki, mutta juuri siks sä ootki nii itkettävän ihana ja mahtava tyyppi! En voi ymmärtää miltä tää vuos tulee tuntumaan ku lähet sinne. niinku yks osa musta lähtis pois. :D oot niin tärkeä ja rakas mulle, että sä et varmaan ees pysty ymmärtä sitä. ei oo helppoo päästää sua lähteen, ja ite jäädä tänne, eikä nähdä sua pitkään aikaa. en tunne ketää yhtä positiivista,hassua, kultasta ja muita ajattelevaa ihmistä ku sä. oot Janna meijän kaikkien päivän piriste, ja niin ihana ystävä. Ja oon niin kiitollinen susta. oot auttanau mua niin monessa tilanteessa niin arkipäiväses ku ihan tosihädässä. En ees osaa sanoo mitä kaikkee sä merkitset mulle! en osaa kuvailla kui tärkeä oot, mutta sen voin sanoo et rakastan sua, ja ota sitte kaikki ilo irti, kerta nyt sinne sit lähet! PS. lahjat ja kortit ovat aina tervetulleita tännepäin.
    Nähdään sitte BRASILIASSA kun me ineksenka sinne tullaan! ;) LOVE U HANIBOO <3

    VastaaPoista
  2. janna pidä paras vuosi!!!!! :DDja kirjota tännne sit kaikkee kivaa!!

    VastaaPoista