keskiviikko 4. toukokuuta 2011
talvi!!!
Jooh sita vaan etta tanne on tulossa talvi ja taalla on joku noin 15 astetta ollu 2 edellista paivaaa... suomessahan se on jo kesaa mutt taalla ei oo talossa kunnon ovia eika ikkunoita niin sisalla on ehka jopa kylmempi kun ulkona ja meian suihkusta ei tuu lamminta vetta! :) ei oo siis ikina tullukkaan mut ei se ennen oo haitannu ku on ollu kuuma mutta nyt on tosi kiva aamulla ku on muutenki jo kylma niin menna viela jaakylmaan suihkuun. kylla heraa kivasti!! :D ja nyt meian aiti eilen illalla lammitti mulle hellalla kattilallisen vetta ja sitte siihen sekaan jaakylmaa vetta ja ampariin ja siita kauhalla paalle niinku ennenvanhaan! 8) ihan tulee suomen mokkielama mieleen tasta.. sauna vaan puuttuu kylla!! khyl taa koyhan elama on vaan tallasta! :D onpas sitten luksusta suomessa ku suihkusta tulee lamminta vetta! =DD ....tanaan oli yhen opettajan synttarit ja eilen meian luokka paatti etta pidetaan sille synttarit sen tunnilla ja kaikki toi jotain sinne oli hirveesti ruokaa ja juomaa siell vahan oli kivaa! en kylla oo kuullu etta suomalaiset oppilaat keksis jotain tollasta!! :D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti