keskiviikko 11. toukokuuta 2011

voi v......

OIKEESTI oon nyt lauantaina lahossa amazoniin eika mulla oo mtn malariaa ehkasevia laakkeita... ois pitany tuoda ne suomesta niinku naa mun muut viisaat kanssatoverini mutta en mina :D sain kylla yksityislaakarilta reseptin niihin laakkeisin ja oon rampannu kaiken maailman terveyskeskuksissa ja joka ikisessa apteekissa kayny niin tulee vaan jotain vastauksia ´´ei tata laaketta oo olemassakaan´´ tai ´´en kylla oo ikina kuullu mistaan malariaa ehkasevasta laakkeesta´´... oikeesti naa laakaritkaan ei tiia mistaan mitaan! oon kayny jo vaikka kella.. ja toiki japykka joka sano et sita laaketta ei oo olemassakaan olin vaan silleen etta jaa mulla on kylla resepti tassa nain etta luulis sen olevan mut naa on niin aaseja oikeesti!! ja ku taalla tapahtuu niin hitaasti kaikki... soitin joskus 3 viikkoo sitte laakarilla ja se aina sano jotain syita et oli matkustamassa ym ja hankkii sen seuraavalle viikolle ja sillee ja sain sen nyt viimeviikolla eika taalla koko mun osavaltiossa oo kuulemma sita laaketta eik oo enaa aikaa hankkii muualta... siis oikeesti!! mulle tuli tahan tallane kulttuurishokki numero 2. tai ehk kymmenes kulttuurishokki.. viel ku menin sairaalaan kyseleen sita laaketta niin sellanen nainen siella sano et joo ei oo tata laaketta mutta anto jotain laakkeiden nimia joilla on sama vaikutus. sit menin apteekkiin ja se mies oli ihan ymmallaan niista laakkeista ku se sano et yks oli jonku malarian parannukseen jo ku on se malaria, sitte toinen oli johonki epilepsiaan jne... ei voi laakareihinkaan kylla luottaa taalla :D nyt sain yhelta apteekkarilta vinkin yhesta vitamiinista joka on tarkotettu maksalle et se haisee pahalle veressa et hyttyset ei tuu imemaan.. ja se sano et siit ei tapahu mitaan jos ottaa vaan 9 paivaa niinku mina (toivottavasti) ainaki ku otin sen laakken tanaan ja jos se haju on samanlainen ku sen maku niin hyiii :D ei auta muu ku hyttysmyrkkyja vaan suihkutella. et kivaaa matkaa mulle...

2 kommenttia: