Hahhaha vahan nauroin teian kommenteille! :´D .... Nyt alkaa vaikuttaa jo aika hyvalta, kuulin ku se aiti sano mun nimen ja internetti et ehk ne kohta hankkii sen mulle! :D Mull on menny tosi hyvin taalla! oon saanu tosi ihania kavereita. Yks paiva sovittiin et tehaan jotain ja annoin mun numeron ( siis suomen numeron niille), sit ne ei jotenki ollu pystyny soittaa mulle, ku ei ollu yhteytta. niin ne oli oottanu tunnin yhessa kahvilassa tas meian lahella et jos meen ohi siita! :D vahan ihania! sit meninki ohi ku tultiin ostamasta mulle brasilialaista liittymaa :P Sit mentiin sen yhen tyton luo. Taalla on nyt pari paivaa ollu tosi kylma! ihan takkia oon tarvinu. (nyt on jo kuuma) Noi sano et taa talvi on ollu harvinaisen kylma. Sillon ku taalla on kylma niin ne juo sellasta niiiiin hyvaa kookosjuomaa joka on lamminta, niin juotiin sita siell tytolla! NAM! Tinna varmasti rakastais sita! sita juodaan sellasen jannan pillin lapi, tuon sita sit suomeen tuliaiseks ja sen pillin kans! :D
-- Mul on siis ma-ke koulua 7-12 ja to ja pe 7-11.. eli joudun joka aamu herata kuudelta. Luulin et oisin saanu tanaan kerranki nukkuu pitkaan nii eikohan noi koulukaverit kutsu mut johonki koulun urheilutapahtumaan joka oli tietenki 7 aamulla! :D se oli ihan vapaaehtonen mut aattelin et mun on varmaan ihan hyva osallistua kaikkeen ja ku kerran kutsutaanki. Se oli vaan joku sellanen leikkimielinen mis oli pussihyppelya ja kolmijalkajuoksuu ja tollasia. meki kokeiltiin niita, se oli tosi hauskaa kyl :´D
--Aiti pyysi kertoon tasta perheesta. Naa on tosi mukavia ja rentoja. Tai mista ma tiian ku en oikee tajuu mita ne sanoo! mut oon ma hyvin jo oppinu viikossa kaikkee. :) Ja toi mun siskon poikakaveri sano et varmasti opin tan kielen kuukaudessa ku osaan jo nii hyvin haha! En varmana! mul on kauhee ressi et jos en opi tata ollenkaan. No mut kuitenki. Oon nyt ollu taalla yhen viikon enka oo vielkaan nahny niiden isaa.. en tiia onko sita, enka kyl kehtaa kysyykaan! Ne tiedot mitka sain tasta perheesta ennen ku tulin niin oli kyl ihan virheellisia. Siin oli et se aiti on sosiaalityontekia vaik se on kampaaja. ja niista siskoista oli ihan vaarinpain tiedot. Ja nail on yllattaen veliki! joka kyl ei asu enaa kotona vaan opiskelee toises kaupungis, et se saatto olla siina kuvassa jonka sain naista ennen ku tulin. Ku se oli kauheen nuoren nakonen. Mul menee muuten valilla hermot tohon aitiin. Se kokoajan kyselee et oonko onnellinen taalla ja sit se pyytaa aina jotain joka osaa enkkuu niin tulkkaamaan ja kysyy aina et oonko surullinen ja oon varmaan surullinen ku taalla on niin erilaista ku suomes. Ku se ei yhtaan tajuu et sen takii tulin tanne :D
-- Taal on muuten ihan karseita vaatteita kaikilla! Taal on sellanen muoti et kaikkii kirkkaan varisia napapaitoja jos on jtn ihmeen elainten kuvia ja rusetteja roikkuu. hyi etta! vahan oli vaikee shopata! ostin eilen vaatteita pakon edes ku ei mul oo tarpeeks. ois niin pitany ottaa enemman mukaan. ostin sellasia ihan neutraaleja josta mun perhe ei niin tykanny mut sit ostin pari sellasta jos oli jotain kukkia ja toises rusetti niin niitahan ne rakasti. just kauheimpia :D sit mun aiti valitti et ostin liian kalliita ku yks paita makso 15 e :D mutku olin shoppailemas yhen kaverin kans nii se ensin vei mut kaikkiin kalliisiin kauppoihin. Sit ku pyysin sita viemaan kaupungin halvimpaan nii siel ei onneks esim. topit maksa ku jotain 4e kappale. hyva koska ne on nii rumii et niista en haluu maksaa! Ja siina on nii hankala pitaa pokkaa ku ne myyjat tulee ehotteleen jotain hirveen pienia napapaitoja jos on jotain suden kuvia xD
-- Oon muuten aina ihan onnessani ku taal lentelee kaikkii varikkaita papukaijoja yli :D kaikki aina nauraa mulle ku oon niin tohkeissani. Ne ei tiia et suomes lentelee vaan jotain harakoita!
Vahan muuten aina repeen ku tas alueella missa oon niin on sellanen ¨vartiointi¨... mies pyorailee ympariinsa taal polkupyoralla ja puhaltelee sellaseen pieneen pilliin :D kysyin et wtf, niin se kuulemma silla pelottelee ja kertoo et security on paikalla! :D Multa on muuten jo kysytty et onko suomessa pizzaa ja popcornia ja et tiianko mita on jogurtti!:D
Unohin kirjottaa tahan et ku oltiin sen tyton luona niin ne soitti kitaraa ja laulo mulle brasilialaisa lauluja! Vahan ne on hyvii! :D
VastaaPoistaKuulostaa hyvältä kaikki! Varsinki noi vaatteet! xD Ne multaki siellä amerikassa kysy, että onko meillä pizzaa täällä! : DDD
VastaaPoistawuhuuu! :D nami kookosjuomaa <3 mulle sitä sitte ku tullaan.
VastaaPoistasulla varmaan on ihan uus tyyli ku tuut kotii. kuulostaa kyllä vähän huonolta. :D
hyvä juttu, että teitä sielä vartioidaan :D
äkkiä netti sulle!
HAHAHAHAHOAHOAOAAHAHOAHAHUUUAUAUAHAHAHAH!!! NOI VAATTEEET!! SUDEN KUVIA! HAHAH! REPESIN NII PAHASTI. EI HYI SAIRAS! :DDDDD voi ihana ku ne pyytää sua kaikkialle ja sul onkivaa seillä! tosi outoo et ne tiedot oli väärii mitä ne uslle lähetti! hei onks sul iha oikee sänky vai joudutko nukku jollai kivilattialla siel navetas? mua iha pelottaa et millanen läävä se asunto on! taiku sillon se kuva siitä ei ollut mikään hekumaalinenxD mitä sä teet siel tunneilla? ootko päässy laskee matikkaa jo? paitsi ethän sä voi ku et tajuu siel mitää :D joko kaikki brassi pojat on yrittäny iskee sua ku oot nii kaunis ja vaalee neitokainen ;))
VastaaPoistanoniin Janna, vedät nyt vaan kiltisti ne neonvihreät turkoosipilkulliset rusettitopit päälle, maassa maan tavalla you know. Ja lähetä sit kuva meille niin voidaan laittaa se facebookiin.
VastaaPoistaAika pitkiä muuten noi sun koulupäivät. Vähän korvaa ku joudut herään kuudelta et pääset kahdeltatoista heti päikkäreille! Täällä mennään ehkä nukkumaan kuudelta ku ollaan ensin valvottu 4 tuntia putkeen, ja sit pian onki jo taas heräämisaika.
kettu paita hahaha :D pelkästään noiden vaatteiden takia voisin tulla takas suomeen! voin oikeesti kuvitella millasia sateenkaaren värejä siellä on, ne kyllä pettyis pahasti ku tulis tänne ku täällä on ihan harmaata ja harakat ja lokit vaan lenteele ja syö meidän ruuat :D ei vittu miks tää tulee tolla mun hienolla sähköposti nimellä nessu_93!! lol
VastaaPoista