haha ainiin muuten unohin kirjottaa et tultiin tanne bussilla. Se oli sellanen pieni ja ihan kaamanen. Sille bussikuskille piti soittaa niin se tuli aina hakeen kotiovelta ne matkustajat. sit mentiin aluks sellasta pomppusta tieta ja ma vaan nauroin siel itekseni ku heiluin ku joku satkynukke ja parikertaa pomppasin niin et mun paa kolahti kattoon :D LOL mua nauratti mut sit alko taas vituttaan!!!!
Moi Janna, puolen vuoden päästä naurat itsellesi kun "silloin aluksi" otit pulttia kaikista "pikkuasioista" kuten hieman epäonnistuneesta tukan värjäyksestä. Ei muuta kuin extremeä täysillä peliin ja tukka kaljuksi :). Kannustavassa hengessä (kuitenkin pikkuisen kiusaten).T. Juha
VastaaPoistauutta textiä!! asap! those tickets are returnable you know?
VastaaPoistaJoo joo, nää on kaikki just niitä kokemuksia jotka sit jälkikäteen muistat parhaiten :D Niin että eiku lisää veetutusta peliin vaan!!!!! :D :D
VastaaPoistahahahha :D ei hitto!!! sori et alko naurattaa! mut mulle tuli sellane olo et jee en oo yksin tän vitutuksen kans! kirjotat iha sika hyvi!!!! aluks olin itekki iha sad, mut sit alkotänä vkoloppun vitutttaa ja kunnol... mut toivottavasti sait idcard asiat kuntoon ja toivottavsti pia tyoi vitutus loppuis ja muuttuis iloks! niin siellä kuin täälläkin!! beijosss
VastaaPoistaKyllä se siitä iloksi muuttuu. Pääset tosi kivalle kiertomatkalle. Sitten me tullaan. Ollaan ensin viikko Coximissa ja sitten tuut meidän kanssa Rioon viikoksi.
VastaaPoistaJa sitte mennään kattoon ku hotit, lihaksikkaat, smooth and oiled tiikerimiehet sheikkaa! Oh yeah baby! sitä ootan kaikista eniten! :D me likey! ;P
VastaaPoista