lauantai 14. elokuuta 2010










Tässä on mun ja sen saksalaisen vaihtarin tervetulokyltti :D Olin ollu joku kolme päivää koulus ku mun luokkalainen sano mulle et eks sun nimi lue vähän väärin tossa. Sit tajusin et siinä lukee Kalago!:D YES I'M BLOND SO HWAT!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti