nanabrasiliassa
lauantai 14. elokuuta 2010
tost mennään mun luokkaan:D
Tässä on mun ja sen saksalaisen vaihtarin tervetulokyltti :D Olin ollu joku kolme päivää koulus ku mun luokkalainen sano mulle et eks sun nimi lue vähän väärin tossa. Sit tajusin et siinä lukee Kalago!:D YES I'M BLOND SO HWAT!?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti