lauantai 14. elokuuta 2010

Jee tosi kiva:D mulle sanottiin et oo 6 kotona ku oltiin lãhoss johki. sit olin kymmenen yli niin kotona ei ollu enaa ketaan:D en tiia mis ne on ny ku en tiia mihin alunperinkaan oltiin menos ja noi oli jattany kaikki kannykat kotii :D en uskaltanu olla yksin kotona ni tulin sit lan housiin kirjotteleen kaikkee turhaa.. ei tiia millon joku hullu ryntaa sisaan... En ymmarra ku muuten taal ei ikina olla ajoissa missaan ja heti ku ite oon vahan myohas nii kaikki on lahteny :D yks paiva ku oltiin menos johonki juhliin jotka alko seittemalta niin toi aiti lahti viel kuudelta kuntosalille, kavi suihkus ym. nii oltii siel joskus 8 aikaan. Ja myos sen oon oppinu taalla, et ku oon sopinu kavereiden kanssa et lahetaan johonki illalla, ja sanon niille etta soittaa mulle mihin aikaan mennaan niin ihan varmana ne ei soita. Ne vaan yhtakkii ilmestyy meian ovelle ku nukun esim paikkareita (vietan siestaa jokapaiva) enka oo yhtaa valmis :D

Tapasin muuten tas viikko sitte mun isapuolen taalla. Se ei muuten tod oo mikaan bisnesmies niinku naiden tiedoissa luki vaan rekkakuski :D Vahan daijulta vaikutti mut muuten tosi mukava ja symppis! Se tas yks paiva opetti mulle aakkosia, et mitka on vokaaleja ja konsonantteja. Sanoin et ne on kylla aika lailla samat suomeski xD se unohti sitapaitsi k:n koko aakkosista :Dkaytiin sen aidin luona, siis silla oli ihan kauhee talo! ihan niinku jostain slummista. hyva ku lattia oli JOISSAIN huoneissa. muuten vaan sellasta betonia. se aitiki vaikutti vahan silta et kone kay mut ketaan ei oo ohjaamossa :D mut oli seki kiva!

Aiti kysy naista ruuista. Kotona meilla on joka paiva riisia ja papukastiketta. Niista tykkaan kyl. mut sit liha on ihan kauheet. varmaan johtuu siita ku naa on niin koyhii mut just pahimmat palat aina. joku luu ja janne siina hyiiiiiii :DDD.. en tiia oonko jo kirjottanu tasta ruuasta tanne! mut valilla ku maistan jotain nii mietin et olikse ruokaa vai vaan joku koriste ku maistu niin hirveelta:D

Ja muuten naa ihmiset ei ainakaan taalla oo yhtaan niin paallekayvia mita puhutaan!!! (paitsi pari ahistavaa jotka haluis mun kans naimisiin:D) mut jotku on ihan ujoja sitapaitsi! Joskus jotku kyl tuijottaa tosi pitkaan ja se on hairitsevaa vaha!... Ja se on ihan myytti et taalla parjaa espanjalla. Ei taalla melkee kukaan osaa vaik sita opiskellaan koulus. Ja tassa osavaltiossa muka puhutaan enemman ku muualla, ku taa on nii lahel paraguaita. Ja pyh!

Mulle tuli muuten yks ilta ihan kauhee vitutusaalto:D kavin siella talossa mihin se saksalainen vaihtari paasi.. siis vitsit sita taloo. sellanen tosi iso ja hieno ja uima-allas ja kaikkee. mua rupes niin harmittaan ku tiian etten tuu ikaan asumaan tollasessa talossa. ja nyt ois ollu mun elaman tilaisuus ja se meni :D vitsi ku ne ei valinnu mua! Mut toi mun aiti sano mulle tanaanki et jos haluisin vaihtaa perhetta niin voin ku niill on niin yksinkertanen talo ym. mut en ma ny enaa haluu vaihtaa ku noi on nii ihania mulle!:D seki mua rupes vituttaan ku mietin joka aamuu.. ne jotka tuntee mut nii tietaa etten oo kovin hyva aamusin jutteleen :Dnii taa aiti vaan selittaa jotain portugaliks enka yhtaa jaksa keskittyy ja se vaan puhuu :D ja seki mua arsyttaa ku toi yks mies joka on naiden perhe tuttu tulee kokoajan tonne meille ja kattoo ku esim syon ja kokoajan on siella. taa on yks niista joka haluis mun kans naimisiin, niin ahistavaa!:D

Kavin muuten uimassa siina joessa mis on muka alligaattoreita!:D yks mun kaveri asuu joen rannalla niin mentiin kaveleen sinne ja siel oliki syvaa johonki tisseihin asti. ne vaan nauro mulle ku pelkasin alligaattoreita ja sano et ei siel oo ollenkaa:D mutta voihan siella olla! kyllahan suomessaki oli valas jossain...!!!

muuten noissa puissa tossa meian tiella kasvaa jotain ihme pahkinan tapasia juttuja. kysyin mun siskolta et mita ne on nii se sano ´´cacau´´ mut eihan kaakau kasva puissa! ;D

4 kommenttia:

  1. Moi Janna, eihän valaita ole Kalajoella näkynyt vähään aikaan. Ja taisi olla viimeksikin vain Sisko, joka oli ollut uimassa :)

    VastaaPoista
  2. jannajannajanna kyll se vaan niin on että se kaakao kasvaa puussa :D PS. piti kommentoida tänne ku säälitti ku oli vaa yks kommentti! pps. alelta terkkuja =)

    VastaaPoista
  3. Janna, sä rupeet oleen kulttuurishokin kourissa. Good for you! V...tutus kuuluu asiaan, enjoy :D

    VastaaPoista
  4. JANNAAA! ei oo muijasta kuulunu mitäään! millon saat sen netin??? haluun puhuu skypelläää! onhan jo varmasti ikävä? =) tuntuu koulu vähän tyhjältä ilman sua <3 mitä oot tehny siellää? kerro kaikki! ps. kohta varataan lentoliput! =)

    VastaaPoista