NONI! Nyt mulla meni ohi taa vitutus ainaki hetkeks ku kuulin etta meilla on tiistaihin vapaata koulusta ku taal on itsenaisyyspaiva. + tanaan on bileet mun kaverin luona:D Nii voin nyt kirjottaa tanne. Ei oo sen enempaa elaimii ollu kotona ku yks torakan tapanen iso joku otokka. Kiljun vaan aina ja sit mun siskot tulee aina nauraen sinne et mita ma oon taas loytany:D Ja yks aamu tas istuin mun sangyssa ja mietin et nukunko viel 10 minuuttia vai nousenko jo kouluun nii sitte siine mun vieressa seinalla oli sellanen jumalaton perhonen. ei mikaan sellanen kaunis varikas vaan sellanen ruskee jolla oli ihan kauheen isot tuntosarvet! En oo kylla ikina noussu niin nopeeta sangysta enka varmaan ikina tuu nouseen niin nopeeta:D Tapoin sen sit mun siskon kengalla ku en halunnu tappaa omalla :D Suomessa muuten en ikina tapa otokoita ku mulle tulee kauheen huono olo ja huono omatunto. Mut taalla kylla liiskaan ne kaikki. Ne voi olla vaik myrkyllisii ja tapan ne kylla ennen ku ne tappaa mut!!!
Viimeviikolla ku oltiin siella Campo Grandessa tekemassa mun ID korttia, niin jatin mun hupparin vahingossa sinne. Sit siella bussissa oli ihan kauheen kova tuuletus niin sain sit flunssan sielta. Viimeviikko meni sit flunssassa. Sit nyt keskiviikkona ku tulin kotiin koulusta niin mua sattu paahan, mahaan ja selkaan ihan kauheena. Menin sit nukkuun ja tuntu et mull oli kauheena kuumetta. Sitt yhes vaihees iltaa mua rupes niin sattuu ja oli kauhee ikava aitii ja sit mua rupes itkettaa ihan kauheen :D eka kerta ku itkin taalla! Sit host aiti vei mut laakariin. se laakari kuunteli mun mahaa ja selkaa ja kaikkee ja sit se maaras niin etta en saanu syoda enaa mitaan koko paivana, ja mun piti juoda kookosmaitoo ja gatorade urheilujuomaa!:D En tiia miks... Kyl toi aiti mulle pari pilleriiki anto, mut en tiia oliks ne sen laakarin maaraamia. Sit joku mies vaan toi meille jotain 7 kookospahkinaa ja ne juotti sita vetta mulle sielta:D En kyl tykkaa siita yhtaan! En tiia onko kookosmaidolla ja urheilujuomalla joku parantava vaikutus mut kyl mun olo parani heti samana iltana:D oon ma viela 2 paivaa sen jalkee ollu pois koulusta ku mun maha oli niin kipeena. Toi mun host aiti sano et se oli varmaan joku virus ku taalla on niin kuiva ilma niin ne tarttuu... Taalla muuten on ihan sika kuiva ilma! aina ku kavelen johonki vahan pitemmin nii yskittaa heti niin paljo. :O en tiia johtuukse siita ku taa on niin sisamaassa vai.. Mut yks mun kaveri sano et se oli kattonu saatiedotusta niin taalla tuulee nyt joku sama tuuli ku saharan aavikolla...: kyl sen huomaa!
Vitsi oli muuten tylsaa sairaana ku ei oo nettii enka tv ohjelmistakaan tajuu mitaan ku kaikki portugaliks. Makasin vaan sangys ja tuijotin kattoo. Oon ihan hullu nytte :D ...Kysyin muuten siita netista et millon ne hankkii sen, mun sisko sano et se hankkii ku se saa rahaa!:O sanoin etta voin kylla itekki maksaa sen mut se ei suostunu. Toi mun sisko muuten (siis mun ikanen) menee viidelta aamulla leipomoon toihin, tulee 1 aikaan ja nukkuu paivaunii, sit se lahtee joskus 7 aikaa illalla kouluun ja tulee joskus 11-12 aikaan. Ihan sairaan raskasta varmasti!:O Mut silti se on aina niin ilonen ja pirtee!! En tajua:D....Mutta Kirjotan sit lisaa tan viikonlopun jalkeen ellen oo tosi vittuuntunu! xD
Moi. Kerro vähän, minkälaiset aamu- ja iltapalat ne tarjoo. Saatko olla rauhassa vessassa vai tuleeko ne sinne jutskaileen. Mitä teette viikonloppuisin. Hyviä ötökkäjahteja sulle. Päivi Torppa oli yrittänyt lähettää sulle terkkuja, mutta hänellä ei ollut tiliä, joten terkut tulevat tässä.
VastaaPoista