Mut ei taa kuulemma oo mitenkaan tappavasti myrkyllinen, et jos se pistaa niin se vaan kirvelee iholla!
HERRANJUMALA! en haluakaan tulla sinne.
joo mäkin vielä harkitsen, mites ines, perutaanko matka?
Mut ei taa kuulemma oo mitenkaan tappavasti myrkyllinen, et jos se pistaa niin se vaan kirvelee iholla!
VastaaPoistaHERRANJUMALA! en haluakaan tulla sinne.
VastaaPoistajoo mäkin vielä harkitsen, mites ines, perutaanko matka?
VastaaPoista