keskiviikko 15. syyskuuta 2010



tas on se hamahakki:D ihana!

3 kommenttia:

  1. Mut ei taa kuulemma oo mitenkaan tappavasti myrkyllinen, et jos se pistaa niin se vaan kirvelee iholla!

    VastaaPoista
  2. HERRANJUMALA! en haluakaan tulla sinne.

    VastaaPoista
  3. joo mäkin vielä harkitsen, mites ines, perutaanko matka?

    VastaaPoista