perjantai 24. syyskuuta 2010

No nyt oon kylla tosi ihmeissani.... Tanaan mun sisko varjas sen jalkakarvoja (hiusvarilla) blondiks! Se siina hyppi ku sita kirveli jalkoihin sit kysyin et eiko ois helpompi vaan sheivata ne pois ja se jotain selitti et se ei voi ku ne kasvaa takas paksuna et sen pitaa kasvattaa ne ja repii ne! :D hyi! ompas helppoo olla suomalainen!! myos nain tosi oudon elaimen meian huoneessa! se naytti ihan liskolta tai sammakolta ja silla oli siivet ja se pomppi! 8O jos tiiatte mika tama elain on niin ilmottakaa. mun siskoki katto ihan ihmeissaan eika sekaan tienny yhtaa :D

Taall ei oo mitaan jannaa nyt tapahtunu paitsi et viime torstai iltana noin kello 8 mulle ja talle saksalaiselle vaihtarille kerrottiin et seuraavana paivana lahetaan yhteen toiseen kaupunkiin sellaselle vaihtari leirille. :D 8 tunnin auto ja bussimatka site sinne heti koulun jalkee :P Siell leirilla oli aika kamalaa. Kauheeta syyttelya ja uhkailua et jos ei opita portugalia 3 kuukaudessa niin ne lahettaa meiat takas kotiin! :O mut eihan kaikki oo niin nopeita oppimaan! (esim. mina) Vaikka kylla ymmarran ja puhun jo paremmin ku se saksalainen mika lohduttaa mua tosi paljon:D Sen sisko puhuu enkkuu niin ne aina juttelee englanniks. Onneks mun perhe ei puhu! Ja mun afs yhteyshenkilo oli pitany kauheen puhuttelun mun kavereille et miten mulle ei saa enaa jutella englanniks :D... oon kylla nyt yrittany menna kaikkien kans ketka ei puhu enkkuu ja pyytany niita jutteleen mun kans xD kylla ma ymmarran jo jotain mut tuntuu etten ikina opi puhumaan kunnolla :( luulin et taa ois ollu niin paljo helpompaa! MUT taa oli tallanen lyhyt. huomen on taas bileita onneks!:D PS; oon vahan kyllastyny nytten ku kaikki sanoo mua taalla britneyks

1 kommentti:

  1. Teijän kodis on aina ihan sika kaikkii ällöi elukoita! hyi että mä en asuis siellä! :D vähä siistii jos opit puhuu sitä kieltä! sit saat opetta ameillekki. ja eiks se nii ollu et kirjotat L- sit siitä ;)) äh iha tyhmää että en nää sua nii paljo:( mutta onnek ssul aon kuitenki iha hauskaa siel! ois se kauheeta jos sul ois iha kamalaa. sitte ainaki ois iha kauhee huoli susta kokoajan!:D

    VastaaPoista