maanantai 2. elokuuta 2010

Escuela

Tanaan oli eka paiva koulua! Sain kyll niin hyvan vastaanoton. Siella oli sellanen iso Bem vindo kyltti mulle ja catherinelle :D (saksalainen vaihto-oppilas) Sit monet tuli halaamaan ja ne sano et ne on niin oottanu meita taalla. Ja sain kauheesti jo kavereita ja ne kutsu mua jokapaikkaan. :d Taalla on silleen et ollaan aina samassa luokassa samojen kavereiden kanssa ja opet kulkee luokasta toiseen. Mut pistettiin varmaan 94 kanssa. Se koulu ei nayta autotallilta mut siina aulassa ei oo seinia sillee jannasti :D toi mun aiti sano et mulla on koulu joka paiva 7-11 mut tanaan mulla ainaki kesti 12..ja valipala tunti on puol 10 aikaan ja siel on sellanen kioski josta kaikki ostaa jotain makkaraleipiii ja sit jotain ihme mehua pussissa! muuten suomessa ei kylla vaihto-oppilaat saa tollasta vastaanottoa. kyll mua jannitti eka paiva ois ollu kauheeta jos kukaan ei ois puhunu mulle :S... vitsi ku ei oo sita nettii haluisin niin nayttaa kuvia! haluisin hoputtaa tota mun siskoo laittaan se netti mulle mutku en osaa todellakaan sanoo portugaliks sita:D
-Oltiin muuten eilen tuolla joen rannalla. Se nayttaa just sellaselta amazon joelta joka menee jonku viidakon lapi ja siin on paljo puita! pitas nayttaa kuva... yks poika sano et siella on joskus nahty sellanen tosi iso kaarme ja siit on videoki,mutt et siella ei pitas olla kaarmeita eika alligattoreita. Mut sit mun luokkalaiset tanaan sano et siella on alligaattoreita ja isoja kaarmeita. En tiia keta uskoo mut jokatapauksessa en mee lahellekaan :D Mut tassa lahella on sellanen luonnon suojelualue joku 30km paassa jossa voi naha paljo alligaattoreita ja apinoita ja sellasia.
-Oltiin myos eilen kirkossa, se oli joskus 10 aikaan illalla! onneks! nii ei tarvi sunnuntaisin aamulla herata. Varmaan sen takii ku paival on liian kuuma.Mentiin sinne myohassa nii ei tarvinu olla ku joku 15 min. Naa on babtisteja. Oisin toivonu et ne ois ollu katolilaisia nii ois ollu jotain erilaista mut ei se mtn! lisaan heti paljo kuvia ku saan sen netin! taa on tylsaa ilman kuvia :(

6 kommenttia:

  1. ei vitsi sulla on kyl jännää siellä!! kauhistus ku mua pelottaa et noi talot on iha hauraita ja iha karseen rumia! onko ne sellasii tiili koppeja?
    ihana muute ku kaikki on ottanu sut noi hyvin vastaan! ja ku oot blondi, nii kaikki pojat varmaa kohta pyyteleje jo kovaa vauhtia oikee reffeille! ;) oispa täälläki ympärivuoden noi lämmin ku sielki on! nii sisitii et kirjotat tänne, koska on kiva lukee mitä kaikkee sulle sattu ja tapahtuu siellä!!
    love y hany<3

    VastaaPoista
  2. uiiii! huipulta kuulostaa! :P kyllä se portugese alkaa sultaki pian luonnistua! ihana vastaanotto koulussa. täällä suomessa tuskin kukaan ees menee juttelee vaihtareille...
    pysy kaukana niistä amazonjoista!
    ei oo tylsää ilman kuvia! kerro kerro vaan lisää!
    haleja <3

    VastaaPoista
  3. Älä yritä laistaa kirjottamista sillä verukkeella jos ei oo kuvia, mukava näitä on lukea. Se on aivan helppoa sanoa portugaliksi: Netti mulle ja vähän äkkiä eli "internet" (ja sitten säytät sormella itseäsi" ja lisäät "speedy gonzales". Kyllä niiden siitä pitäisi ymmärtää, että on vähän kiire :)

    VastaaPoista
  4. Ei ku nyt lähdet sinne rämeikköön Anakonda jahtiin! Tulee vähän eksoottisemmatkin nilviäiset tutuksi. No ei vaan. Mageeta lukee sun seikkailuja täältä täällä-ei-tapahdu-mitään-Espoosta, oot kyllä niin oikeassa paikassa.

    VastaaPoista
  5. anabanana! nyt sain tän homppelin toimimaan ;D HAHAAA OLINkin nii varma ettei mee viikkoakaa ennen ku jo toivot et tuun sinne :DD no mut sehän on ihan mukavaa vaihtelua välillä AJATELLA koulussa =)) ja äläpä yhtään yritä luistaa tästä kirjottamisesta! muuten ei kunnian kukko laula ku tuut takas :D tässä ollaan just lähössä kärsikseen (suffern! =)) ja parin tunnin päästä nään sen niinan lapsen! jaaa totas mitäs vielä huomenna se kokkola rockki ja ne riku ja viivi tulee tännne et jos juha ei sitä aikasemmin tienny nii nyt tietää :D mut jeps koitan tulla tänne taas piakoin ku en oo varma onko tuolla takapajulassa nettiyhteyttä :D (EI VARMAAN) mut soronoo ja piä hauskaa munki eestä<333333

    VastaaPoista
  6. ps. holyfuck onnistuin kommentoimaan!! :DD

    VastaaPoista