lauantai 14. elokuuta 2010

Jee ny hogasin tän kuva jutun! Mul loppuu aika niin laitan taas joku päivä enemmän.



täss on katu missä asun! tykkään tosta ku se on niin brasilialainen ;D kaikki kadut on tällasia täällä mun kyläs ainaki. tää on kyl vähän huono kuva nyt. ja otin tän tänään ku oli huono ilma ja olin ihan kylmissäni ku tääl oli vaan jtn 20 astetta! Lämpimät vaatteet päällä :D..







Tos on mun host äiti ja mun siskon poikakaveri Kelvin. Se puhuu tosi hyvää englantia! Täällä puhuu muutenki monet mun kaverit tosi hyvää enkkuu, ku täällä on sellanen koulu mis käydään koulun jälkeen. Siel on varmaa tosi hyvät opet. Siis siellä käy vaan vähän rikkaampien perheiden lapset. Olin ihan yllättyny ku aattelin et tääl ei kukaan puhu englantia! Mut ei tääl esim. missään pankeissa lue englanniks mitään.








Tos on keittiö:D Pesukonetta ei oo tietenkään:D iteki tiskaan melkeen joka päivä täällä. Noi kaapit muuten laitetaan teipeillä kiinni ku ne ei pysy muuten! HAHAHA!:D








Täss on mun ja mun siskojen makuuhuone. Nukun tos sängys missä on toi taulu. Ihan hyvä sänky! :)... Lattiaki löytyy ja kaikkee!;D

3 kommenttia:

  1. Merja jotain sano et meidät ois kutsuttu majailemaan sinne teidän perheeseen, mutta mitä ny näitä kuvia oon kattonu nii oot badly mistaken! :DD

    VastaaPoista
  2. heeeei ja laita kuvia niistä linnuista ja ihmisistä ja maisemista !! :DD

    VastaaPoista
  3. ja hei ihan hyvin menee koulussa thanks for asking! vaikkei kiinnostais nii kerron kuitenki! mulla on tosiaan melkee joka päivä 8-4 paitsi torstaisin 12-15! :DD oon ollu nyt kolme päivää koulus ja rupee jo ahistaan ja piirtelen jo muumeja kaiket tunnit vihkoihiN! lähetään kuitenki onneks perjantaina helsinkiiii <33 ja tullaan vasta maanantaina et tiistaiks vasta takas kouluun! hahaa vähän oon vahingoniloine ku muut kakkoset joutuu perjantaina ouluun retkelle ja ne lähtee aamu seiskalta ja tulee ilta seiskalta vasta takas!! :DD ja niitten valvojana on vielä unski! ja hei myin sun uskonnon kirjan mut en varmaa myy sitä maantiedon ku siin on viel se tokakurssi mitä et oo käyny? et varmaa huomannu et ne on molemmat siinä :D PS. ei tunnu yhtään oudolta selittää elämäntarinaa vaikket oo ees kysyny mitn! jees mut vastaa asap! =))

    VastaaPoista