Voivoivoivoiv nyt on tullu kulttuurishokki mua on ruvennu vituttaa ihan ilman mitaan syyta ja viimeviikol olin ihan surullinen ilman mitaan syyta ja sit se muuttu vitutukseks... Ei muuten kannata menna kampaajalle jos ei oo yhteista kielta kampaajan kanssa -.- mun host aiti varjas mun hiukset ja sen piti ensin juurikasvu vaan varjata. sit se sekotteli ite jotain vareja siina ja olin ihan et voi ei:D no sit ku se oli varjanny niin mun juuret oli ihan sellaset melkee mustan harmaat. se naki mun ilmeesta etten oikee digannu ja juoksi akkia kauppaan hakeen varii. Ja valitsi ihan liian blondin. nyt kaikki tollaa mua kokoajan -.- vitsi mun aivosolut vaan poksahteli ku yritin sen kans siina vaitella et mika vari laitetaan ja ku oli viel kyseessa mun hiukset!!! Ja nytki tultiin tanaan tanne isompaan kaupunkiin tekeen mulle brasilia ID cardia niin eikohan bussissa ollu joku host aitin tuttu ja jaatiin sen matkaan sen tyton luo tanne ja nyt ollaan taalla oltu 3 tuntia ja noi on taalla jo siivonnu ja nyt ne tekee ruokaa.... mitaan ei saa aikaseks!!!! ja mulla on perjantaihin asti aikaa menne tekee se kortti. VOIVOIVOIVOIV ja etta ku mua kyrsii!!!!
PS: hahahah Joo jenni naa niin luulee et suomi on viela jossain jaakaudella ja siel on pingviineja ym :DDD
haha , fiksuja (Y)
VastaaPoistaHAHAA! jos nyt ku palaat suomeen nii oppisit oleen vähän nopeempi ja tehokkaampi aina ku pitäis tehä jotai tai lähtee jonnekki! nytki ku olin minnalla viikonloppun nii oltii alle tunnin aikana heräämisestä kaupungis :DD EI IKINÄ onnistuis sun kans! no offence!
VastaaPoista