apua en tiia mista alottais :D on tapahtunu niin paljo kaikkee vaik paasin perille eilen!... Matka meni tosi hyvin ja lentoki kesti vaan 12 tuntia, eli siis tosi vahan! luulin et se ois ollu jotain 17. Laukkuki paas perille sinne sao paoloon. mut sit ku mun piti viel lentaa sielta sao paolosta yhteen kaupunkii tahan mun kylan lahelle niin se oli ensin jotain tunnin myohassa ja sit ku paastiin koneeseen nii siel ootettiin viela tunti ennen ku se lahti. olin ihan poikki ja nukuin vaan siella lentokentan kivilattialla ku ootin sita konetta :D sit siella koneessa istuin jonku naisen vieres ja se kysy jollain espanjan ja englannin sekotuksella et mista oon ja oonko yksin ja nain. mull ei ollu mitaan takkii mukana siina niin sit ku ruvettiin nukkuun nii se nainen jako sen takin mun kanssa peitoks 8O joku ihan tuntematon! se oli hyva ku siel koneessa oli vahan kylma mut se takki oli aika pieni. ihmiset on kyll niin ajattelevaisia taalla!
Mietin siel konees et onkohan siella ketaan mua vastassa ku mun piti olla siell campo grandessa 11 mut kello oli sillon jo jotain puol 2. mut siella onneks oli kolme jotain random miesta ja sitte yks saksalainen vaihto-oppilas tytto joka tuli kans tanne samaan kylaan! sit ne kysy multa et haluisinko lahtee heti ajaan tanne coximiin 3 tunnin matka vai menna nukkuun jonku niitten miehen serkulle. sit sanoin et ois kiva menna nukkuu ja halusin myos suihkuun. mentiin sit sinne sen serkulle, ne ei ollu kotona. se oli aika kauhee se kamppa... tai luulin et se oli kahee mut kyl taa mun koti taalla on vahan kauheempi:D vahan oli muuten noloo ku nukuin jotenki levottomasti kai ku nain unta et joku tyonsi mut pois sangysta ja sit jotenki kieritin itteni siita alas ja kiljuin samalla siella yolla. se saksalainen ei heranny mut ne brasilalaiset oli hereilla ja ne vaan aamulla kysy et kuka huusi yolla ja kerroin mita unta nain nii ne vaan nauro :D
Sit ajettiin tanne coximiin ja sinne mun kotiin. siell oli taa mun host aiti ja toinen siskoista kotona. se aiti vaan kokoajan et voi ku oot niin kaunis ja nai mita nyt ymmarsin :D naa mun siskot on tosi ihania ja aiti kans! aattelin ensin et ihan kauhee se kamppa mut ehin jo paivas tottuu siihen ja se alko tuntuu jo kodilta :D ja voin sanoo et se on tosi erilainen ku meian koti mut sitahan ma halusinki :) en oo viel ottanu siita kuvia otan sitte ku paasen omalla koneella nettiin ku toi mun toinen sisko sano et se voi hankkii mulle netin siihen. toi mun aiti onki kampaaja vaik niissa niiden papereis luki et se on sosiaalityontekija. se kampaamo on meian olohuonees \ eteisessa :D siel kotona kavi eilenki paljo porukkaa kampaajalla ja sit kaikki kutsu mut syomaan niille sina paivana -.- ei kyl sit menty ku sen yhen tyton synttareille ja siel oli ruokaa. kaytiin muuten eilen myos keilaamassa! seki oli ihan sellasen joku ison autotallin nakonen ja siihen seinaan oli spraymaalilla piirretty jtn keiloja xD sit siel oli vaan 2 keilarataa! x)
Taalla muuten juodaan kokoajan kokista. ruuan kanssaki. hyi etta musta tuntu et ekan paivan jalkeen mun hampaat on jo ihan syopyny ja oon lihonnu kauheena. aamupalakski vaan sellasta alloo pullaleipaa.
...taa portugali on vaikeempaa ku luulin, naa aantaa niin erilailla et se on hankala ymmartaa. oon ma jo jotain oppinu ja toi sisko kokoajan kattoo sanakirjaa ja puhuu mulle enkkuu. ja kylla siita jotain selvaa saa mut aina ku ne juttelee mulle jotain mita en ymmarra niin sanon vaan joojoo ja nyokkaan ja hymyilen;)
Hehe sori ku tuli kaikkii kirjotusvirheita en oikee tiia naiden nappainten paikkoja.... ja tasta tuli tosi pitka ku en tiia milln seuraavaks paasen koneelle! toivottavasti saisin koht sen netin :P vaik ei taall kylla kauheena kerkee kirjottaa ku ollaan kokoajan menoss johki!
wiiiiii!!!! siistiää! :D nauroin ihan räkänä tolle sun ekalle villille yölle! :D
VastaaPoistaihanilta vaikuttaa ihmiset siellä! oon niin kateellinen! ota paljon kuvia sieltä ja laita heti tänne ku pystyt. ota varsinki siitä talosta.
Ihan hassua että oot nyt siellä. Ikävä <3
Wau, kyllä nyt tyttö saa kokemuksia. Laita valokuvia, niitä on tosi mukava kattoo. Eikä tuo sun eka blogi ollu yhtään pitkä. Terveisiä!!!!
VastaaPoista